انتهاي عاشقي
دل شبگرد

دلا دیشب چه می کردی تو در کوی حبیب من

الهی خون شوی ای دل تو هم گشتی رقیب من

خیال خود به شبگردی ، به زلفش دیدم و گفتم

رقیب من چه می خواهی تو از جان حبیب من

نهیبی می زدم  با  دل  که  زلفت  را  نلرزاند

ندانستم  که زلفت  هم ،  بلرزد  با  نهیب  من

خوشم من با تب عشقت ، طبیب آمد جوابش کن

حبیبم ، چشم  بیمار تو  بس  باشد  طبیب  من

در آن زلف چلیپایی که دلها خود صلیب اوست

نوازد  مریم  عذرا  به  لالایی  صلیب  من

غروبی زاید از زلفت که دل باشد غریب آنجا

حبیبم  با غروبت  گو نیاز دارد غریب  من

عجب دارم که زلفت را پریشان می کنم از دور

به آه خود که آه  از این دل و آه  عجیب  من

نصیب از ظلمت هجران به جز حسرت نخواهد بود

حساب روشنی دارد دل حسرت نصیب من

من از صبر و شکیبم شهریارا شهره ی آفاق

همه آفاق هم حیران از این صبر وشکیب من...

 

 



نظرات شما عزیزان:

مهدیس
ساعت0:21---8 تير 1391
سلام حمید جان وبلاگت زیباست ولی فقط نوشته هایی رو که با فونت نستعلیق مینویسی رو بینشون یه فاصله ای بزار تا واضح خونده بشن...مرسی ..دوس داشتی بهم سربزن

فرزاد والهه
ساعت21:55---3 تير 1391
ممنون.نظر لطفتونه.ولى اين آدرس جديدمونه.انتقالى گرفتيم.خوشحال ميشيم سر بزنيد بهمون.يا على
manotozendegi6670.blogfa.com


امیر
ساعت20:51---3 تير 1391
مرسی داداش که به اون وبم سر زدی و لینکم کردی..

عزیزم بلاگفا اجازه نمیده من اینو لینک کنم.. پس تو اون یکی وبلاگم همون کلبه عاشقی لینکت میکنم..

راستی وبتم خیلی ناز هست مخصوصا فونتاش..

داداش به این وبم حتما سر بزنی ها..

شاد باشی..


امیر
ساعت20:50---3 تير 1391
سلام تنها هدیه ای است که هزینه نداره


¨˜°ºð_♥♥_𺰘¨ ¨˜°ºð_♥♥_𺰘¨ ¨˜°ºð_♥♥_𺰘¨


هــی روزگــار...

مــن بــه درکـــ ...

خــودتـــ خــســتــه نـــشــدی ،

از دیــدن تـــصـویـــر تــــکــراریــه درد کـــشـیـدن مـــن؟


¨˜°ºð_♥♥_𺰘¨ ¨˜°ºð_♥♥_𺰘¨ ¨˜°ºð_♥♥_𺰘¨


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: <-TagName->
جمعه 2 تير 1391برچسب:,20:11به قلم: حميد منصوري ™